Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, april 25, 2007

texten är ju faktiskt fin

Så här i Melodifestivaltider så roar jag mig med att lyssna på alla Europas bidrag om och om igen för att bilda mig en uppfattning. Har inte kommit igenom allt ännu, men när jag gör det kan jag ge er mina tippningar. Tills dess får ni lyssna på det här underbara från årets svenska final:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Thomas Andersson Wiij?? :-)

9:09 em  
Anonymous Anonym said...

Jag älskar den här versionen :)

12:40 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: exakt :)

Johanna: jag också :)

1:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home