Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, april 18, 2007

uppdatering

Ibland kanske man bara får svälja hela kakan och jobba på trots att man inte riktigt vill eller tror på det. Det kanske blir bra så att säga, även om jag fortfarande är skeptisk till väldigt mycket. Känner just nu att det inte finns någon anledning till att rapa upp allt eftersom det bara gör mig mer neggig så jag struntar i det. Men, mycket av det jag skrev ovan kvarstår så här efter ett dygn.
Är tillbaka nu efter ett, ja helt okej, men inte så superkul dygn. Massa prat och mat och dåligt med sömn. Det sistnämnda vet jag inte riktigt vad det berodde på, men jag, som brukar ha så lätt att somna kunde inte alls sova. Somnade nog någon gång efter ett i natt och vaknade redan vid sex. Mycket tankar sprang kring i huvudet och hur jag än försökte att med mindfulness-övningar få bort dem så gick det inte, till slut somnade jag helt utmattad.
Nu är jag extremt trött. Mina ögon kan knappt vara öppna och hjärnan känns som den är insvävd i bomull. Eftermiddagens jobb med kommunfullmäktigehandlingar känns inte direkt uppgiggande heller så att säga.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

PUSS

7:15 em  
Blogger Anna-Karin said...

puss

7:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home