Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, april 20, 2007

skiva och smörgåstårta

Fick Shout out louds nya skiva som släpps nästa vecka på posten i dag (ibland har man privilegier) och jag säger bara: herregud så bra! För en gammal Cure-diggare som jag är det här en guldskiva.

I förmiddags fick vi smörgåstårta på jobbet också och jag tog två bitar så nu är jag mätt. Hoppar över lunchen i dag och planerar därför att (eftersom jag kom tidigt i morse också) kunna gå härifrån vid 15! Har precis stoppat i mig en banan för att klara det. Härligt!