Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, april 18, 2007

jag är inte rädd för sjukhuset

Jag var på sjukhuset utan terapeuten i dag. Alldeles själv gick jag dit och tog ett prov i armen och ett i fingret - och det gick jättebra! Jag är imponerad av mig själv!

4 Comments:

Blogger loppispoppis said...

grattis! Vad duktig du är. Det måste kännas bra!

10:19 em  
Anonymous Anonym said...

Har trott på dej hela tiden, du är superduktig. (men det visste vi ju) Nu har vi mer att fira när vi dyker upp.

8:18 fm  
Anonymous Anonym said...

Du är helt enkelt bäst! Kram

8:46 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Tack allesammans för att ni stöttar mig :)

7:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home