Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, april 24, 2007

semester: mot Berlin

Gjorde ett ryck i går och började planera sommarens semester mer seriöst. Vi hade tänkt att åka via Polen till Berlin med bil, men när jag för några månader sedan kom på att det blir onödigt dyrt så sjönk intresset över att försöka komma på vad vi skulle göra. Men, i går började jag om. Nu har jag hittat ett flygbolag som flyger billigt till Berlin och även hittat några hotell. När vi bara bestämt oss så är det bara att boka. Någon som kan något om Berlin? Var ska vi bo? Vad ska vi göra?

Även sugen på något mer, men vet inte vad. Ska det bli Riga igen? En weekend kanske? Är ju sugen på Dalarna en kortis också. Sen ska vi ju hinna med att slappa i Värmland och Östergötland också. Mycket som ska hinnas med på min och M:S första gemensamma semester.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Berlin låter ju kanon! Jag har bara sett lite av utkanten av Berlin o skulle gärna återvända

2:25 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: jag hoppas få se mer av det som är inne i staden ;)

8:57 fm  
Anonymous Anonym said...

haha! Borde kanske uttryckt mig lite tydligare. ;-)

9:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home