Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, april 20, 2007

tidig morgon

God morgon!
Fjodor väckte mig klockan 5.12 i morse genom att gå in i garderoben och krafsa och tycka att han var jätterolig. Och när jag 20 minuter senare inte somnat om (det är mycket tankar som kommer upp) så bestämde jag mig för att gå upp och i stället försöka komma tidigare från jobbet i dag. Så nu är jag här och har så varit i snart en timme. Trött, som vanligt, iofs.

Har försökt mig på att fota lite också:

Det här hade jag på mig i går, men då hann jag inte blogga.
Svart- grårandig tröja, HM
Svart klänning med gömda fickor och stora knappat, Indiska
Strumpbyxor
Svarta och grå knästrumpor, Lindex
Svarta skor, från Glasgow
Halsband, sjuksköterskeklocka som är mammas







Och det här är jag i dag, riktigt dålig bild faktiskt, men jag vet inte hur jag ska få till det.
Vit blus med svarta blommor, Ichi
Svart kofta, HM
Svart kjol, Noa noa
Svarta tights, Vila
Röda stövlar, Skopunkten







Därför kommer här en närmre bild på mönstret på blusen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snygg som alltid

7:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home