Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, april 20, 2007

min soffa!


Jag slösurfar runt på hemnet när den helt plötsligt står där i ett vardagsrum: MIN SOFFA!
Min soffa som gick sönder och som vi var tvugna att slänga på tippen. Och personerna i det här hemmet har dessutom TVÅ!

JAG VILL HA DE DÄR SOFFORNA!

Hur gör man då?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ringer dem o frågar om du får köpa sofforna? ;-)

3:16 em  
Anonymous Anonym said...

Glömde säga att jag höll på att bli påkörd av en bil som var på väg ut från vägkanten (parkering) på vägen till affären. Läskigt!

6:44 em  
Anonymous Anonym said...

Förstår att du vill ha dem :-)

12:10 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: tror det är dödsbo för ingen bor i huset.. känns lite känsligt. Tur att det gick bra med bilen.

Maria: eller hur!?

3:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home