Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, april 18, 2007

vilken karaktär

Kalla det självbehärskning, stark karaktär eller bara att jag för tillfället inte har något kort, men jag var på stan i dag efter jobbet. På HM hittade jag jättesnygga stora gröna plastsolglasögon, massa nya sommarklänningar för 98:- styck och hängselklänningen i lila med prickar finns fortfarande kvar. På Vero Moda fanns klänningen jag köpte i svart som inte fanns i grått (som jag helst ville ha) men i grått, i rätt storlek och med 20 procents rabatt. Wedins hade halva priset på rean också och jag hittade grå stövletter med ridstövelsula, nedvikbar kant med nitar för bara 100:- och när jag kom till Din sko hittade jag svarta kilklackar i skinn för bara 440:-
Men jag kom inte hem med något av det.

I stället kom jag hem med det jag skulle få med mig: Hollywood fashion tape (superbra grej) och strumpbyxor. Dessutom har jag äntligen hittat en baddräkt som satt bra och som jag tycker jag passade i. Jag kände mig faktiskt inte ens som en liten tjockis i den utan tyckte jag var rätt söt. Den är svart och har ganska hög rygg, sedan kallas den för kjolbaddräkt för att den är så låg i benen - superfin! I morgon ska jag gå tillbaka och köpa den, för då har jag kontanter. Någon som vill med till badhuset snart?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag förstår inte att du lyckades icke-shoppa. Det skulle jag aldrig klara. ;-)

8:47 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Det var supersvårt i går också när många butiker hade 20 procent rabatt också. Jag oshoppade bland annat ett rouge på Face.

7:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home