Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, april 30, 2007

skumt i tvättstugan

När jag skulle tvätta i går kunde jag inte hitta tvättmedlet, sköljmedlet och två av de blå ikeakassarna som vi har tvätt i. Jag förmodade att jag glömt dem i tvättstugan förra gången jag tvättade. När jag kom ut i tvättstugan så låg det två blå kassar där och en av våra dukar. Dessutom låg det ett tomt tvättmedelspaket med vår skopa i. Alltså hade någon använt upp vårt tvättmedel och sköljmedel. Dessutom var den ena blåa kassan inte våran utan det var en mycket äldre och mer skrynklig. Vem gör så? Använder upp andras tvättmedel och byter kasse?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Många, tyvärr

10:00 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Ja, tyvärr

10:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home