Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, april 27, 2007

bloggtorka

När jag inte bloggar på länge så börjar jag väga allt jag tänker på i en vågskål: tillräckligt intressant eller inte för att skriva om... Jobbigt för det slutar ju med att jag inte skriver nåt...

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Helt okej att ta en paus. Bloggandet ska vara lustfyllt inte kravfyllt :-)

Men annars. Skriv det DU vill- jag läser allt!

8:13 em  
Anonymous Anonym said...

Här funderar jag mest hela tiden på om jag ska lägga ner eller inte... :/ Jag är lite ego av naturen och vill såklart bli läst. Och då är det just det, är man tillräckligt intressant?

11:01 em  
Anonymous Anonym said...

Nu är jag hemma igen.

Skriv det du vill och om du vill. Jag kikar in här o läser allt, det vet du.

Hur var helgen?

7:32 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker att allt du skriver är intressant!
Kram

10:22 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: haha, jag läser allt hos dig också :)

Jonna: du är alltid tillräckligt intressant, särskilt med alla bilder :)

Tessi: helgen var bra, men jag fick lite ångest ändå i går. inte bra just nu och vet inte riktigt varför.

Charlotta: och jag tycker allt du skriver är intressant, skriv ofta!

10:33 fm  
Blogger loppispoppis said...

Väg inte. Bara skriv. Inte filtrera. Det blir bäst så.

11:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home