Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, april 13, 2007

jag vill ha öl

Sol i luften, fredag och jag är på gott humör betyder att jag är grymt sugen på att dricka öl och dansa pop. Nu! Ingen som vill hänga med?!

(även om min vuxna sida säger: gå hem och sov för du ska fixa mat till tretton personer i morgon och sen hålla låda på din födelsedagsfest från kl. 19)

3 Comments:

Blogger loppispoppis said...

oockså sugen! Grattis på födelsedagen, eller hoppas kalaset gick bra idag!

2:52 em  
Blogger Anna-Karin said...

Loppispoppis: kom hit nästa gång solen skiner så ser vi till att det blir av :)

Kalaset gick kanon och tack för hälsningen.

2:46 em  
Anonymous Anonym said...

Jag hänger på. Lätt!!!

6:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home