Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, april 30, 2007

jag älskar klänningar

Jag skulle skriva ett inlägg om hur bra klänning är, att det är världens bästa plagg liksom. Man behöver ju bara köpa en ny så har man en helt ny outfit. Sedan har man några grundtajts och strumpbyxor och varierar med. Men sen började jag tänka.... med ett par svarta byxor, en svart kjol eller ett par jeans så gör ju en helt ny tröja, eller topp det till en helt ny outfit. Så mitt inlägg föll lite. Fast jag tycker ändå att klänning är det ultimata plagget.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har nog ändå rätt. Men klänning blir man ju lixom het ny från top till tå, byter man top till jeansen har man ju fortfarande samma underdel. Strumpisar är ju lixom inget plagg, eller ju men mer som underkläder kanske. Om du fattar vad jag menar...

11:27 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med dig Anna-Karin! Klänning är världens bästa plagg. Tar med den jag köpte i dag så du får se om jag verkligen kan ha den. :-)

4:23 em  
Blogger Anna-Karin said...

Agneta: Jag hänger med :)

Tessi: kunde väl tro det ;)

10:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home