Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, mars 05, 2007

klippt var det här

Jag har förresten klippt mig igen. Ännu kortare page och kort lugg. Nu ser jag inte ut som Marie Lindberg dock utan som en blandning av Uma Thurman i Pulp Fiction, kulturtant och Hanna Fahl i P3 Populär. Tänk er!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, skicka ett foto!! :-)

7:02 em  
Blogger Nino said...

Det låter hur snyggt som helst!
Kom jag upp när du sökte på kulturtant! HAhahahhaa, jag måste också googla mig. Gud va kul! Tack för komplimangen!

8:55 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: eller kom hit och kolla! foto är skickat i alla fall

Nino: tack, jag har mailat bild till dig också så får du se om beskrivningen stämmer.
Ja, visst är det kul, hoppas du hittade dig själv.

10:29 fm  
Anonymous Anonym said...

ÅÅÅÅ, vad härligt!

Mitt förbaskade hår som var så snyggt när det var nyklippt har börjat växa ut igen. Har fått börja med hästsvans och det är inte kul. Ska beställa ny tid hos frisörskolan!

Att klippa sig är en befrielse.

9:22 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: det är det som är problemet med page.. man får klippa sig ofta. Men tur för dig att du hittat ett billigt och bra ställe.

10:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home