Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, mars 02, 2007

ursäkta, jag måste bara än en gång...

... berätta hur nöjd jag är med vårt bilinköp:

Bilden visar försäljningstoppen av bilar i Sverige och siffran bakom visar hur många procent av de tre år gamla bilarna som inte klarade besiktningen. Om siffran är grön är det under medel. Var hittar du din bil?

Källa är Bilprovningen och bilden har Aftonbladet hjälpt mig med.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag ska absolut ha en Skoda. Absolut!

Du har ALL anledning att vara stolt!vzfyoois

8:45 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: Skoda is the thing. Att den dessutom är från Tjeckien gör inte saken sämre.

6:57 em  
Anonymous Anonym said...

Tjeckien rules. Såklart!!!!

12:42 em  
Blogger Ulf said...

Oj oj min vardagsbil ligger överst på listan... kanske inte roligast men men :)

5:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home