Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, mars 05, 2007

besviken


Någon som följt Life on mars på SVT? En brittisk serie som var superpopulär i Storbritannien och som sänts på SVT under vintern. Den handlar i alla fall om Sam, som är polis och en dag blir påkörd av en bil och hamnar i koma. Och så vaknar han upp 1973 och är polis där. Smått klassisk är repliken: Am I mad, in a coma or back in time?
Jag har tyckt att den är helt okej, men inte mer. Anledningen till att jag ser den är att jag och M gillar att kolla på tv tillsammans, men vi har så olika smak att vi måste kompromissa. Han gillar inte det som jag gillar (Let's dance och Melodifestivalen) och jag gillar inte det han gillar (Wildboyz och Jackass) så vi får gå någon medelväg till Life on Mars.
I alla fall, i går var sista avsnittet av Life on Mars och jag har verkligen väntat och väntat på att få se hur Sam tar sig tillbaka till nutid. Och vad händer? Jo, ingenting! Han kommer inte tillbaka!
Jag är så besviken nu. Har suttit och kollat på alla avsnitt för att inte få se hur det går!
Nu hoppas jag bara att killarna i Supernatural (det andra kompromissprogrammet som jag och M ser tillsammans) hittar sin pappa i slutet. Annars så...

Uppdatering: M säger att han inte alls gillar Viva la Bam utan WildBoyz så jag har ändrat till det och ber även om ursäkt för att jag skrev fel.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har tyvärr inte sett det, men visst kan jag känna igen att jag blir besviken när favviskaraktärer försvinner.

Saknar AnaLucia och mr Echo i Lost exempelvis...

12:38 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: kanske uttryckte mig konstigt med Sam har inte försvunnit. Han blev bara kvar i 1973

3:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home