Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, mars 02, 2007

2 mars

Fredag och ny klänning. Dessutom har en tröja i en annan färg än svart, vitt, grått eller rött, kul va?! Klänningen är från Indiska och kostade 179:-. Ett klipp tycker jag, och många andra, för personalen sa att de gått åt som smör i solsken.



Grön tröja från HM
Svart hängselklänning från Indiska, med knappar fram och gömda stora fickor
Svarta tajts, Gina tricot (de har inte bra passform så ett tips jag genröst bjuder på i dag är att inte köpa tajts där)
Gröna stövlar i uggsmodell från Vagabond
Har dessutom armband, som inte syns på bilden: två plastarmband, ett rött och ett vitt och de är från HM

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jäätefint!
Måste ta mi g till Indiska. Älskar deras kläder...

8:46 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: Tack! Indiska har bara blivit bättre och bättre tycker jag.

6:57 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har köpt de bästa tightsen nånsin på Gina Tricot! Men vi har rätt olika kroppsform så det kanske handlar mer om det än om dåliga tights. Gillar din outfit och visa gärna fler! Kramis

7:27 em  
Blogger Anna-Karin said...

Johanna: Du har rätt i det. Jag är så trött på mina för de är jättestora i midjan, men ganska smala i benen. Men det som är bra (för oss båda) är att de inte är så långa.
Ska försöka hinna med att fota och lägga in, det är kul, men jag hinner inte alltid fota. KRAM

10:17 fm  
Anonymous Anonym said...

snyggt! härlig färg på tröjan.

1:22 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tess: tack, små steg mot lite roligare färger :)

10:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home