Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, mars 01, 2007

bokrea

Även jag har bokrea-shoppat. I år blev det (hittills i alla fall) nätet och cdon.
Först så klickade jag hem fyra kokböcker av Anna Bergenström: Annas kakbok, Annas medelhavsmat, Annas svenska kök och Annas pajer för 39:- styck.
Jag tycker Anna Bergenström gör jättebra kokböcker så de här små kommer bli roliga att titta i och laga efter.
Sedan handlade jag lite pocketdeckare, även fast de inte var på rea.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

39 kronor styck. Gud så billigt. Håller med, Anna gör fantastsika kokböcker :-)

11:07 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: jag vet! Om man inte handlade över nätet var lägsta pris 59:-/st. Och vi hade rabatt på 100:- på cdon så det var aldrig fråga om annat.

9:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home