Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, februari 20, 2007

klipp dig som Marie Lindberg

Jag satt och funderade på hur jag ska klippa mig nästa gång.
Jag är nästan helt säker på att det blir ännu kortare i nacken, typ en liten bob. Sen vill jag ha det slutande framåt och ganska långt framtill. Men luggen då? Nu är den jämnlång, men jag gillade när den var snett klippt. Kanske skulle jag kunna klippa den ganska kort på kortaste stället? Och färgen, det får vara mörkbrun som nu, jag passar ju rätt bra i det.
Blev nöjd med mitt beslut tills jag kom på vem jag kommer se ut som:

Bara glasögonen kommer fattas eller?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fast du ser klart bättre ut i ansiktet så det är inget att oroa sig för :o)

L&P

10:02 fm  
Blogger Anna-Karin said...

set: haha, tack gullunge

4:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home