Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, februari 28, 2007

det kan inte vara sant, men det är det

MIN MORBROR FÅR STANNA I SVERIGE!

Jag är så glad att jag gråter!

Uppdatering: Här kan ni som missat läsa mer om bakgrunden.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh! Jag fick lov att läsa om flera gånger för att vara säker på att det inte fanns något inte med i den meningen! Vad underbart! Kan säja att jag är riktigt ärligt glad för er familjs skull. Sitter här och ler för mej själv nu:-)
Kram

4:30 em  
Anonymous Anonym said...

UNDERBART!!!!!!

Snacka om en sten som fallit från hjärtan! Hurra!

5:50 em  
Anonymous Anonym said...

Härligt!! Skönt att det ordnade sig tillslut.

10:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Vet inget om bakgrunden men är väldigt glad för din skull :). Måste vara en oerhörd lättnad att få ett sådant besked. Ha en riktigt bra dag!

(Förlåt om det här kommer dubbelt, segade så mycket nyss så jag försöker igen just in case..)

12:43 em  
Blogger Anna-Karin said...

Alla: tack för era tankar och ert stöd. Jag är så glad att jag ryser än när jag berättar om det.

2:18 em  
Blogger Nino said...

HÄRLIGT! UNDERBART! GRATTIS!

7:43 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Nino: visst är det!

10:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home