Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, mars 02, 2007

bloggfest

Jag drömde i natt att det var bloggfest av typen Tjuvlyssnatfesten. Massor av folk som jag kände, kände igen och massa folk jag inte alls kände igen. Det var helt sjukt. Jag försökte ta bilder, men alla ville ju inte vara med och några ville vara med överallt (särskilt sådana vars blogg jag inte hört talas om). Men en skum grej var att festen var i Vimmerby. Alla, utom Nino, tycker nog det är konstigt. Och trots att den var i Vimmerby så bodde jag inte hos Nino utan jag var hos några jag inte känner till och jag åkte hem 22.30. Skitskumt.

2 Comments:

Blogger Nino said...

Haha! Det knasigaste är ju att du inte sov här! För sjutton! Sjukt kul annars tycker jag. Undra vad Freud skulle säga om den saken, fniss:)

9:18 em  
Blogger Anna-Karin said...

Nino: Haha, jätteskumt. För du var inte ens med i drömmen, trots att du bor i Vimmerby. Iofs var nästan ingen av mina bloggkompisar med... sjuk dröm som jag inte vill Freud ska tolka :)

6:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home