Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, februari 13, 2007

pest eller kolera

Hormoner v/s pms, ont i brösten och mensvärk som inte går bort med vanliga värktabletter.

Just nu skulle jag dessvärre välja det första. Aj aj aj...

Uppdatering: efter två panodil och två ipren har det nu börjat släppa lite och jag kan sitta i alla fall.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tradil är ganska bra tablett för värkar som inte går bort med en vanlig tablett.

Jag tror annars inte att hormoner behöver vara farliga, det beror förmodligen på ens grundsammansättning. Det är nog också därför preventivmedel fungerar så olika på olika människor.

Love & Peace
Preventivexperten Setareh

12:38 em  
Blogger Anna-Karin said...

Set: haha! Tack min egen expert. Kanske kan du skriva ut lite tabletter till mig? ;)

4:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home