Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, februari 14, 2007

ett hittat kvitto

I januari, precis dagarna innan det började snöa, så köpte jag ett par skor på Skopunkten. Ni kanske minns när jag sa nej till gratis skor? Det var då i alla fall.
Eftersom det varit snö ute så har jag inte använt skorna och när jag hittade samma skor i en butik i Borlänge 100 kronor billigare än på Skopunkten så började det kännas som ett inte så jättebra köp. Jag tänkte att jag skulle lämna tillbaka dem, men hur jag än letade kunde jag inte hitta kvittot. I alla fall, jag gav upp, skorna är ju fina liksom, så egentligen ingen fara.
I dag när det bara var -2 ute så tänkte jag att jag kanske skulle prova skorna så jag tog fram dem. Och vad hittade jag i skon? Jo, kvittot! Och vad stod det på det? Jo, inhandlade 17 januari, så jag kan fortfarande lämna tillbaka dem! Så ikväll blir det Skopunkten för mig :)