Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, februari 16, 2007

fåfäng?

I dag blev jag fotad för en bilaga som vi ska skicka ut. Jag tycker bilderna blev jättedåliga och att jag såg blek och tråkig ut och hade ful hårfärg. Funderar seriöst på att färga håret i kväll och börja med kajal. Är jag fåfäng eller?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Att vara fåfäng är positivt. Så länge man mår bra utav det och att det inte är en fixering...

Bland det första patienter som håller på att tillfriskna från depressioner etc är att börja bry sig om sitt utseende.

Erkänner dock. Jag ska ev också bli fotad för en tidning snart och jag har redan börjat fundera hur det där ska bli...

6:29 em  
Anonymous Anonym said...

Man får vara fåfäng! :)
Jag är det också. Har varit sunkig x antal veckor (månader?), men har snyggat till mig igen. Livet blir trevligare!
Kram.

8:17 em  
Anonymous Anonym said...

Du är lika fåfäng som de flesta andra! ;-)

Jag har blivit lite fåfäng när jag börjat i Hallsberg, sminkar mig med mascara istort sett varje dag. Vilket jag inte brukar annars.

8:18 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: känns som det värsta är att det faktiskt var jag som föreslog den starka blixten... den som gjorde mig blek. Men skönt att höra att jag är normal i alla fall.

Jonna: Du har rätt, det blir det faktiskt.

Tessi: Haha, kan det bero på ledningen? hihihi

9:44 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha, där tog du mig på bar gärning! ;-) Faktum är att han inte längre jobbar här utan i E-tuna. Här är han bara i bland, ett litet tag till innan de får tag på en ersättare.

Vart har du tagit vägen? Saknar dig! Kram kram

10:55 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: aha, okej.

Jag är här, bara att ringa!

4:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home