Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

söndag, februari 11, 2007

grattis marie

Jag som är så lättrörd att jag gråter vid prisutdelningen på friidrotts-em, hur tror ni det då gick när Melodifestivalen blev värre än Extreme home make over?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Blev så glad när det trots alla veteraner ändå går att åstadkomma en "skräll".

Och glädje smittar... så det var helt okej för henne att komma direkt till finlen.

Även om det inte var en schlager var det ändå en he.t fantastsik röst och sång, en skiva jag lär köpa...

9:10 em  
Anonymous Anonym said...

Det var kul för henne, lite roligt med en annorlunda låt men den var tråkigare än Anna Ternheim...sömnpiller shoohoo! Och hon sjöng lite falskt ibland (fast inget i jämförelse med Addis Black Widow...hahaha!).

Men kom igen, det var ju inte så rörande som "Extreme home make over", det är ju sjukt (har sett det en gång men men)...

Love & Peace

9:37 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: håller helt med dig. Jag som håller på The Ark blev ju mer glad för hennes skull.

Setareh: jag tycker låten var jättefin och att den växer.
Antingen är det fel på hormonerna för tillfället för det räcker med att jag ser en bild på henne för att bli rörd och att kolla på låten på youtube är skitjobbigt. Men sen tror jag att jag lätt blir rörd när folk klarar något och det går bra för dem, något de kämpat länge för.

3:13 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är förbannat glad för maries skull! Hon var toppen bra, för hon berörde. Trevlig dag!

10:36 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Jen: jag är också svag för folk som berör och folk som inte förväntar sig något. Shirley Clamp var så också första året hon var med. Trevlig dag till dig med!

1:26 em  
Anonymous Anonym said...

haha, jag snyftade lite jag med!

10:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home