Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, februari 09, 2007

najs och bajs

Det är lite för mycket neggo ibland så jag känner att det är dags för en najs och bajs för veckan som gått för att pigga upp mig.

Najs:
trots måndagsångest fick jag ihop tidningen
jag har jobbat på bra resten av veckan
jag drog igång med mina festivaluppdrag
jag har tränat två gånger
popklubb i kväll med Linda och Lotta och nya skor

Bajs:
måndagsångest
varit sur utan anledning
ätit kaka

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilka nya skor? Någon av de som du visat i veckan? Ha en bra kväll och helg

1:25 em  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: har köpt de rutiga. de är jättefina, men jag vet inte om de är bekväma nog, kanske lämnar tillbaka dem.

2:59 em  
Anonymous Anonym said...

Skönt att så mycket bra saker hänt!

(Men varför är det bajs att äta kalor?)

8:19 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för igår!! :-) Kram

9:41 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: jag tar tillbaka då, det är väl inte så farligt med en kaka.

Tessi: Tack själv :D

3:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home