Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, februari 13, 2007

skumma priser

I Västerås i lördags hamnade vi rätt snabbt på Vero Moda. Den butiken har verkligen blivit så mycket bättre på sistone. I alla fall, jag hittade en topp och en kofta jag ville ha. Koftan var faktiskt till och med på rea. Slutsumma: 469:-
Efter ett tag kommer vi till Västerås andra Vero Moda-butik. Där hänger samma topp och samma kofta, men här är båda på rea! Och inte vilken rea som helst. Efter övervägande bestämmer jag mig för att köpa kläderna även där. Slutsumma: 249:-
Även om man bestämmer över sin egen butik, visst är det lite konstigt?
I söndags var jag i Vero Moda-butiken här i stan och lämnade tillbaka hälften av kläderna och fick tillbaka mina 469:- Passade då även på att hitta ytterligare en klänning för 249:-

Sammanfattning: jag gjorde av med mer pengar, fick jobba mer för det, men fick mer kläder!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Precis som det ska vara, fast kanske inte det där med behöva jobba mer för det... Du förstår nog vad jag menar! Tack för i lördags förresten- trevligt!! :)

1:37 em  
Blogger Anna-Karin said...

Åsa: haha, så jobbigt var det inte egentligen att jobba för det. Vad gör man inte för att få betala mindre?
Tack själv, det var jättetrevligt!

4:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home