Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, februari 09, 2007

konditionen

Jag tränade i går och som ni säkert fattat har det ju hänt rätt sporadiskt på sista tiden. Denna vecka blev det i alla fall två gånger och första gången, i tisdags, tillsammans med M. I onsdags frågade han först om jag hade några blåmärken eller var öm efter sparkar - nope, ingenting. För själv hade han ont efter två låga sparkar från mig. Sen frågade han om jag hade träningsvärk - nope, ingenting. För det hade ju han.
Så i går körde jag ett box-pass (som boxercise etc) och när jag kör det så börjar jag tänka. Vad är det med mig som gör att jag orkar hela tiden, att jag kör situps efter situps, att jag springer, att jag kryper, gör armhävningar, slår slag, sparkar snabbt när jag egentligen borde vara i rätt dålig kondition. Det kan väl inte bara vara vilja?

Träningsvärk i dag? Pyttelite i ryggen ;)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilken underbar talang! Lyssos dig från hon som flämtar efter fem sekunder;-)

1:42 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: nu lät det som värsta skrytet, så bra är jag faktiskt inte. Jag är ju egentligen en soffpotatis.

3:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home