Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, februari 09, 2007

jag hittade sladden!

Jag har hittat sladden, så här kommer två bilder från kameran. Ska fota lite mer i helgen som jag visar nästa veckan:

Här är min nya håriga basker, som kan bäras så här (som en liten boll) eller som en vanlig basker.



Gårdagens kläder:
Svart skjortklänning med vita prickar, Indiska
Svarta tights, Vila
Röd kofta, HM
Svarta stövlar, Kupan, second hand
Halsduken som M:s mormor stickat kom med också. Brukar faktiskt ha på mig den inomhus eftersom det är så kallt på jobbet.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jättefin basker!!

8:14 em  
Anonymous Anonym said...

Hanna: tack :)

10:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home