Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, februari 08, 2007

jag dör - alla dessa val!

Så kom Svepet (den där som sitter runt reklamen) och visar upp det nyaste på Skopunkten, och plötsligt blev det inte lika självklart med rutiga skor längre. Jag menar hur ska man kunna välja mellan de här skorna nedan och de som finns ännu längre ner på sidan?


4 Comments:

Blogger glamflikka said...

om du dör av sånna val kan du inte ha det så lätt baby


när pallar du dej ner hit?

6:49 em  
Anonymous Anonym said...

glamflikka: kanske undviker jag de stora besluten genom att vira in mig i sådana här ytliga beslut?

mars och april, det är så nära, kanske ska jag komma påsk och i slutet av maj eller mitten av juni? Eller Valborg?

7:47 fm  
Blogger glamflikka said...

det är väl det som är det skyrra? att det är nära till mars och april? hur ska man annars kunna göra saker om mna hela tiden tänker ett halvt år i förväg? spontanitet? hallå?

fast jag vet att du har mycket om dagarna. men att sitta på ett flyg en fredageftermiddag kräver inte mycket.

10:06 fm  
Anonymous Anonym said...

Men du, man måste ju inte välja. Ta 3 betala för 2! Det tänker jag gör iaf. Kram!

11:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home