Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, januari 18, 2007

fynd och 17 januari

Eftersom jag har så mycket att göra missade jag att lägga in gårdagens kläder, och eftersom jag ändå fotat så kommer det här:






Vit topp, HM Svart cardigan med bälte, HM Kjol, Noa noa Svarta tights Vila Svart- vitrandiga knästrumpor Svarta skor från Glasgow





Jag hann faktiskt med att fynda en klänning på rean i går.






Här ser ni mig i provrummet. Jag ska ha klänningen utan tröja men med linne, men eftersom jag inte hade något linne fick jag prova så här. Bilden tog jag för att skicka till kompisarna för att höra vad de tycker. Tänk att kameramobil och mms är så användbart! Klänningen kostade 179:- på Lindex, jag tänkte ha den på Lottas 30 årsfest.


Efter jobbet åkte jag och Tessi till Ikea. Jag var sällskap och handlade bara lite doftljus och någon förvaringsbox. Så klart hann vi in till Skopunkten. Det var som paradiset, det fanns så mycket skor att prova. Till slut kom vi därifrån med ett par var. Ja, det är sant. "Bara" ett par var. Fastän två par ger ett tredje gratis kunde ingen av oss välja ett tredje par som vi verkligen ville ha och som vi hade råd att betala för så här i januari. Sjukt ändå! Vi missade ett gratispar. De här skorna köpte i alla fall jag:



4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh.. klänningen var helt underbart fin! Hur sött som helst:-)

9:05 em  
Blogger Anna-Karin said...

charlotta: tack, jag som inte ens gillar rosetter gillar ändå denna. och kul med något annat än svart också :)

8:35 fm  
Anonymous Anonym said...

179 kronor. Såååå billigt. Ett riktigt fynd i en av mina favoritfärger. Och skorna var urtuffa.

grattis till fynden!

12:31 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: tack! jag älskar att fynda

12:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home