Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, februari 20, 2007

en dag vi kommer att minnas

I dag kommer det att vara en minnesvärd dag. I dag är nämligen dagen då jag inte kommer att få ihop tidningen för första gången. Jag har deadline om två timmar (den tidiga tiden upplystes jag om i går kl. 16) och jag har helt vitt på några ställen och jag vet inte vad jag ska göra och jag orkar inte tänka på det heller.
Inte ens schlagermusik i bakgrunden kan få upp mig just nu. Tyvärr.

Uppdaterad: okej, någonting som inte är vitt men som kanske inte heller kan kallas tidning ligger på tryckeriet nu. Och nu vill jag bara äta godis och sova under täcker. Okej