Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, april 12, 2007

snart frisk

Åtta stick klarade jag i dag och ska nästan anses frisk. Nästa vecka ska jag gå själv (utan terapeut) till sjukhuset för att ta stick och sedan är det ett sista samtal på mottagningen veckan därpå. Känns bra, men ändå läskigt. Kommer jag klara det själv? Kommer jag klara det när det inte är på sjukhuset utan bland okända människor?
Intalar mig själv att: ja, det kommer jag klara.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är verkligen superduktig. Du kommer klara det galant!

5:21 em  
Anonymous Anonym said...

Du klarar det, det är ett steg som du själv har tagigt för din egen skull inte för att andra säger till dej. Du har motivation och styrkan. Allt ska ske för din egen skull. Glöm inte det.

5:38 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: tack för att du tror på mig

Mör: det har du rätt i, bara fortsätta öva.

12:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home