Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, mars 09, 2007

vad jag skriver och inte skriver

Ibland undrar jag vad man får för bild av mig genom den här bloggen. Jag kommer till exempel ofta på mig själv att jag nöter och nöter vissa intressen och händelser om och om igen, samtidigt som jag inte skriver någonting om saker som kan ta upp en stor del av mitt liv. Till exemepel så är jag världens schlagernörd och har tusen åsikter om festen i helgen, trots det har det inte blivit något inlägg om det. Eller så blir det inte av att jag berättar saker som händer, till exempel att två av mina bästa vänner sedan studietiden kommer till mig i morgon och jag är så glad för det, eller att vi ska ut och äta med jobbet ikväll.

Vilken bild får man av mig här egentligen?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag känner så igen mej! Utifrån min blogg skulle man kunna tro att jag är en klädshoppande erimit som sitter framför datorn och pluggar och aldrig går ut, träffar vänner, festar, tränar eller nåt. Så är det ju inte. Jag skriver nästan aldrig om roliga saker som händer för att jag är så upptagen med dem just när de händer tror jag. Jagh glädjs mer i stunden.
Jag tycker att du var mycket som jag tänkt mej när jag träffade dej men det känns aldrig som man fått hela bilden av en människa när man inte setts. Tycker du skriver om bra saker. Tycker du är bra!

3:36 em  
Blogger Anna-Karin said...

Charlotta: Haha, sådan är inte min bild av dig.
Jag gillar att läsa om kläder och dig, du är också bra!

9:10 fm  
Anonymous Anonym said...

Du, jag brukar tänka precis så där. Man skriver mycket, men missar även så mycket. Det är svårt att sätta fingret på hur varken du eller någon annan kan vara. Här i bloggvärlden är allting regält annaorlunda. Har inte läst din blogg sådär jätte länge - men jag gillar dig, gillar det du skriver! Trevlig måndag!

9:56 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Jen: tack! Jag gillar dig och din blogg också jättemycket. Kul att vi hittade till varandra :)

6:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home