Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, mars 09, 2007

berörd av bostäder

Jag går upp mig i saker så himla mycket. Som bostadsrätten vi kollade på. Och nu har vi kollat på en ny bostadsrätt. Jag går liksom helt in i den och tror att den är det bästa som finns. Så sen när vi bestämmer oss för att inte gå vidare för något var inte så bra som vi ville så är jag ändå helt inne i det och blir helt emotionellt nere för det. För en bostadsrätt!
Det enda som hjälper är att börja kolla på ett nytt hus eller bostadsrätt och drömma om den istället. Sjukt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad har ni hittat för bostadsrätt nu?
Att vi pratar mindre nu beror nu också på att jag inte kan ha MSN på jobbet. Inte heller hotmail fungerar här...

12:33 em  
Blogger Anna-Karin said...

Tessi: vi kollade på ett jättefint, men dyrt och tyvärr i behov av renovering, radhus från femtiotalet.. snyft.. men nu har vi nya projekt på gång. haha

Ja, jag vet! Ses på söndag kväll kanske? När du är hemma från softbollen?

2:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home