Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, mars 06, 2007

kaviar

Det var en östgöte på radion och han uttalade kavriar som jag och min familj gör. Någon jag inte känner! Första gången jag hör det!

För att någon ska fatta borde jag bifogat en ljudfil här, men det gör jag inte, för det vill jag inte.

4 Comments:

Blogger glamflikka said...

jag säger inte kaviar på det sätter längre =/

jag säger det med öppet a nu..

5:03 em  
Anonymous Anonym said...

jag säger "kavvijar" :-)

9:17 em  
Anonymous Anonym said...

Du har en utmaning hos mej :-)

10:27 fm  
Blogger Anna-Karin said...

glamflika: jag brukar också använda den för folk kollar så mysko när jag säger som vi brukade göra.

Maria: ok :)

10:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home