Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, februari 22, 2007

ultimata beviset


Det är faktiskt seriöst. Vet inte om det är det ultimata beviset på hur gammal jag blivit. Men när jag fyller 27 så önskar jag mig verkligen en ny dammsugare...

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

att vilja ha det rent med enkla medel har inte med ålder att göra

9:17 em  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: kanske genetiskt.. hehe

8:34 fm  
Anonymous Anonym said...

HAHA! Jag menar...HAHAHAHAH!

Varför inte bara köpa en dammsugare och önska sig lite mer roliga saker till födelsedagen?

8:39 fm  
Anonymous Anonym said...

Förresten så verkar just den här dammsugaren ganska cool, den lyssnar på musik i hörlurar...hoohoo.

L&P

3:35 em  
Anonymous Anonym said...

Hm.. Jag fyller 20 i mars. Tro det eller ej. Men jag kommer önska mig en också! ;)

7:21 em  
Blogger glamflikka said...

fan seriöst bells!

1:22 em  
Blogger Anna-Karin said...

Set: haha, den är bara illustration

Jen: kan behövas i nya lägenheten ju :)

Glamflikka: jag är/var seriös. Jag blir så irriterad på dammsugaren vi har nu. Men förmodligen blir det som Set säger, jag köper en själv.

8:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home