Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, februari 26, 2007

karlstadsshopping

Helgen i Karlstad bjöd på lite shopping i alla fall. Efter ett tips från Hanna så har jag ju hittat LillaEgo som är en jättemysig butik med fina grejer. När jag är i Karlstad vill jag gärna hinna en sväng dit och även till Monki, som inte heller finns här.
På Monki hittade jag svarta byxor i det som kallas satin (de är som blanka svarta jeans), nedsatta med 75% och de kostade då 100:- Något måste varit fel på storlekarna för jag började med min storlek för att sedan springa ut och hämta mindre och mindre byxor tills jag hamnade i ett par byxor fyra storlekar mindre än jag brukar ha. I alla fall, jag köpte dem och fick veta att de även lägger upp byxorna åt mig. Så jag köpte alltså ett par byxor för 100:- som jag fick upplagda och klara. Det kallar jag service och ett kap!


På Monki köpte jag även de här örhängena i plast.

På LillaEgo köpte jag de här sandalerna från Rules by Mary. Är de inte helt underbara? Så fina i rött skinn och med en liten kilklack. Jag vill inte ha snö längre nu. Ok?

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

vilka snygga skor! visst är lilla ego bra???? det behöves fler sådana butiker i Sverige!
kram och hoppas att du snart får njuta av dina nya skor (på fötterna lltså, inte i hyllan.... ha.

kram

3:21 em  
Anonymous Anonym said...

Supersnygga skor!

6:34 em  
Anonymous Anonym said...

vad fint du skrev på min blogg, blev jätteglad! Skorna är förövrigt fab. Gillar Rules By Mary skarpt!

6:46 em  
Blogger Anna-Karin said...

Vildaa: ja, visst är lillaego super. Kul med några tjejer som gillar mode och tar in det man vill ha + att service är bra

Petronella: nu ska bara snön försvinna

Clara: det är ju sanningen :) Tjejerna i butiken tipsade om att Rules by Mary kommer göra en hel del snyggt i höst, både skor och väskor i skinn. Priserna är helt okej också tycker jag.

6:52 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, vilka söta skor!

7:15 em  
Anonymous Anonym said...

Jättensygga skor.

Och plastörhängena var störtballa! Precis min smak :-)

10:06 em  
Anonymous Anonym said...

Väldigt bra service och supersöta skor!

1:09 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: tack

Maria: precis som jag då.. hihi

Hanna: japp, tusen tack för tipset!

2:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home