Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, mars 26, 2007

önskelistan

Tiden går så fort! Snart fyller jag ju år och jag har inte ens hunnit planera in en liten fest.
Jag älskar födelsedagar och tycker det är jättekul att fira med mat och tårta med de jag känner, måste nog försöka få till det. I alla fall, än så länge har jag inte kommit på extremt mycket som jag önskar mig, men jag skriver ner det jag kommit på i alla fall. Sen kanske jag fyller på lite allt eftersom.

1. Randigt nattlinne, finns på Lindex och Åhléns för 149:-
2. Mjölkskummare (eller ännu hellre, om jag fick plats, en espressomaskin som jag kan göra jättemumsigt gott mjölkskum och kaffe latte i)
3. En soda streamer (jag vill ha en, men jag vet inte var jag ska ha den)
4. En dammsugare som inte låter så mycket, men som är superbra på att dammsuga och som har lång sladd och fyra hjul.
5. En egen bärbar dator
6. Ett femtiotalshus som är underhållningsfritt och har insynsskyddad tomt (får jag det så får jag förmodligen också plats med önskan 2 och 3)
7. Att jag blir händig och kan fixa i mitt 50-talshus.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

åååå, hoppas du får ett 50-talshus :-)

10:31 em  
Anonymous Anonym said...

Oj, vilken önskelista! Hoppas du får något av det. Vad önskar du dig av mig då?? :-)

9:36 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: det hoppas jag också. Kanske får jag det ändå tillslut, om jag bara betalar för det..

Tessi: något av det ska jag väl få :) Av dig vill jag ha 50-talshus, och om du inte har det så spelar det ingen roll, jag är säker på att du är bäst på att fixa present. Har ju fått en av dig tidigare och den var ju klockren!

3:37 em  
Anonymous Anonym said...

May all you wishes come true...
Kram!

8:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home