Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, mars 22, 2007

fyra f

Tessi kör en ny grej på sin blogg som jag i bloggtorkans tider helt utan samvete snor:

Form: Jag är glad i dag och känner mig pigg, beror nog på vädret. Håret är fint också, fastän jag bara fönade det i dag, inte plattångade alls. Känner mig dock lite sladdrig, inte i form i kroppen.

Fit: Dåligt med det. Ont i benet i går så jag ställde in löprunda. Måste ta mig i väg i dag, efter att jag gjort allt annat jag ska: handla, städa etc inför helgen.

Function: Känns som jag ringer och ringer och det aldrig är någon som svarar! Men jag har fått tag på en i dag och varit ute och tagit bild och skrivit den artikeln. Hade också en diskussion med chefen i morse, jag tror han är lite rädd för mig. Så fort jag öppnar munnen går han i försvarsställning... hm..?

Fashion: Svarta byxor från HM, svart linne och svart långärmad topp från HM, grön omlottkofta från Zara (ja, det är kallt här på jobbet) och rutiga gubbskor från Din sko (jag börjar gå in dem så de är sköna nu :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

4F, är en bra grej tycker jag! :-) Det sammanfattar allt... Fast allt kan jag ju inte skriva i ett öppet inlägg...

8:46 fm  
Blogger Anna-Karin said...

tessi: haha, kanske det. jag gillar najs och bajs också.

9:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Home