Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

lördag, mars 17, 2007

har ni sett den här reklamen?

Har ni sett den här reklamen?



Låten är ju helt underbar och jag var tvungen att googla vad det var för låt. Det är Frida Öhr som sjunger och låten kan man ladda ner som mp3 på Saabs hemsida.
Som jag fattat är Frida med i ett band som heter Laura och man kan läsa mer om dem och höra andra låtar på deras myspace-sida.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh, mycket bra! Både Frida själv och Laura. :)

11:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Borde kanske kolla upp det. har du lust att följa med ut och springa på onsdag? Finns en hel del jag skulle vilja dryfta med dig. *hihi*

2:07 em  
Blogger glamflikka said...

jag har faktiskt tänkt på den här låten. coolt att du skrev om den och tom tagit reda på den :)

7:23 em  
Anonymous Anonym said...

Den är sjukt bra! Jag blir nästan tårögd.

9:55 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: ja visst är de bra. Fast de andra låtarna är sådär, Release me sticker ut.

Tessi: springa? jag? du har ju kondis ju, vet inte om det blir träning för dig om du springer med mig. Men vi kan ju ses. Hör av mig..

Glamflikka: låten slog mig på samma sätt som Beck och Loser. Det har bara hänt den gången och så i helgen.

Charlotta: Håller med! Dessutom passar bilderna i reklamfilmen så bra till texten i låten.

2:36 em  
Blogger glamflikka said...

hon låter lite lik anna ternheim förresten. o jag gillar mest det som händer efter 2.20 nånting, men här går den på repeat..

10:11 em  
Anonymous Anonym said...

glamflikka: ja, det är likt, det tycker jag också. Och jag gillar också bäst när hon tar i på slutet. Vilken röst!

/anna-karin

7:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home