Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, mars 23, 2007

kan det finnas ett slut på skor?

Eftersom jag är den okrönta drottningen av tips om billiga skor (framförallt röda) så kommer här de senaste spaningarna:
Här, här och här. Alla från Skopunkten för 249:- (eller alla tre för 498:-)

Ska vi åka till Skopunkten?
Pratade förresten med Tessi i går om svarta skor. Jag har för många röda. Har jag kläder som inte passar till rött vet jag inte riktigt vad jag ska ta på mig. Måste nog skaffa mig ett par neutrala, men fina svarta skor.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillade de röda snörskorna!

Mitt tips. köp alla tre såklart!

6:42 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: den tycker jag också är finast. ska nog ta mig en tur i alla fall för att se hur de ser ut i verkligheten.

7:44 em  
Anonymous Anonym said...

Ja! Såklart du måste åka till Skopunkten! :)

10:35 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jonna: Jag ska! I helgen!!

3:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home