Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, mars 12, 2007

garderobsletande

Kolla vad jag rotat fram:


En skotskrutig väska med lackdetaljer och axelband i lack. Den är från HM Impuls och jag köpte den i Oslo hösten 2000 (enda gången jag varit i Norge faktiskt).
Passar fint till grön topp från HM, svart hängselklänning från Indiska, svarta tights från Vila och skotskrutiga "herrskor" från Din sko.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fint, tjejen. Jag tycker du är super. Lite rymlingar i helgen,det rör på sig

9:54 fm  
Anonymous Anonym said...

Jättefint! Garderobsfynd är de bästa fynden :D. Ska försöka mig på några jag med, har en kartong i källaren som jag skulle vilja rota igenom, men jag vågar mig inte ner själv... Finns spindlar där. Kram!

10:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Snyggt!

11:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Wow!

Vilken upptäckt att hitta i gömmorna :-)

5:53 em  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: tack! usch, vad jobbigt med rymlingar.

Agneta: kanske kan du be Robban hämta upp den och så kan du rota i lägenheten sen?

Tessi: tack!

Maria: det är därför man ska spara och inte slänga allt.

6:25 em  
Blogger glamflikka said...

haha jag använder också den där väskan. skyrrebyrre. föresten så kan ni sova i jörkers rum när ni kommer för han drar sin kosa.

6:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home