Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, mars 28, 2007

färgglatt

I dag slog jag till och tog på mig ett plagg jag inte haft sedan kanske 2002: röda strumpbyxor!
Känner mig glad och fin i dag faktiskt i svart blus (Zara), svart kjol (Noanoa), röda strumpbyxor och rutiga herrskor (Din sko). Har dessutom vårjackan från Dharling också i dag, lite premiär. Eftersom det fortfarande är kallt på morgonen hade jag då också en vit kofta och en röd kofta och en vit basker. Nu behövs de verkligen inte.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men - rööda strumpisar är ju så läckert! Galet snyggt!

10:37 em  
Anonymous Anonym said...

Hurra! Röda strumbykor. Sååå snyggt !!!

11:36 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jen: visst är det! Tyvärr upptäckte jag ett hål på dem :(

Maria: ja, visst är det!!

8:57 fm  
Blogger loppispoppis said...

härligt med rött!!

8:40 em  
Blogger Anna-Karin said...

Loppispoppis: visst är det en härligt färg!

4:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home