Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, mars 27, 2007

duktigt tjejen!

Bra i dag: klarade fyra stick! och ingen yrsel alls!

Tror jag ska fira med lite påskblommor :)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det borde alltså finnas hopp för mig också.. måste bara våga ta tag i det.

4:19 em  
Anonymous Anonym said...

Underbart! Fira, det är du värd!
Kram vännen!

5:22 em  
Anonymous Anonym said...

Heja tjejen du är super. Du är värd all världens blommor.

8:55 em  
Anonymous Anonym said...

Hanna: självklart är det det! Du måste bara bestämma dig för att du verkligen vill och sen är det bara att söka hjälp. Jag har gått via psykologstudenternas mottagning, men kolla med vårdcentralen.

Tessi: tack! blev inga blommon, hann inte :( Men till helgen kanske?

Mamma: Jag vet! Bara en gång kvar nu på sjukhuset, sen ska jag gå dit själv och sen är behandlingen slut.

/anna-karin

7:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home