Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, mars 12, 2007

bra jobbat bruden

Jag har sprungit

okej, inte särskilt långt (2,5 km?) och inte särskilt länge (det tog kanske 15 minuter) men ändå...

jag tog mig ut!

6 Comments:

Blogger glamflikka said...

bra jobbat bruden!

6:51 fm  
Anonymous Anonym said...

Jättebra! Man måste ju börja någonstans.

9:00 fm  
Blogger Anna-Karin said...

glamflikka: tack!

agneta: jag vet! bättre vara nöjd med att jag kom iväg och så öka på, än sitta och gräma mig för alla gånger jag inte kom iväg. Nu kör vi! Mot vårruset!

9:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Vårruset är ett bra mål :). Det är det jag siktar på också.

10:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Heja! Superbra. Just för det du skrev. du kom ut!!!!

10:46 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria: så försöker jag också tänka! bara på det igen sen

4:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home