Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, februari 21, 2007

smartare

Det är kallt i dag så jag har tajts och kjol på mig. När jag cyklar så tar jag överdragsbyxor på och lägger kjolen i väskan. Smart va?
Ända tills jag kom tillbaka till kontoret nu och inte har någon kjol med mig. Den måste vara någon annastans, som hemma eller i bilen. Och jag som ska på terapi i 1 1/2 timmar i kväll. Det kommer bli varmt, och prassligt.
Smartare...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej, din stackare! Hm, kanske kommer du inte glömma kjolen nästa gång iaf? Trevlig kväll!

7:05 em  
Anonymous Anonym said...

Hahaha! Låter som en typsik grej jag skulle kunna göra!!!

Smile! Det blir ett gott minne- om tio år sådär ;-)

7:21 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jen: förhoppningsvis inte ;) trevlig dag!

Maria: haha, då är vi lika, det är så typiskt mig. varför tog jag med den överhuvudtaget?

10:35 fm  
Anonymous Anonym said...

Ha, ha! Ganska roligt att läsa om, men säker inte roligt när det väl hände! :D

7:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home