Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, februari 08, 2007

fusk


Jag tycker det borde vara förbjudet för Skogaholmsbageriet att baka kanelbullar tre gånger i en och samma vecka. Vem blir inte sugen på bullar när det så fort man går utanför dörren luktar nybakat? Inte jag i alla fall. Ge mig bullar!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bullar står ständigt på min meny!

Älskar dom. Det perfekta bakverket :-)

11:58 em  
Anonymous Anonym said...

Maria: nybakade bullar är aldrig fel, men jag är mer godisråtta än bakverksmänniska. Däremot går det ju knappt att stå ut när det lukar nybakat. Tur att lukten inte kom från mitt kök :)

7:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home