Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, februari 07, 2007

skor skor skor skor skor

Jag lurade med en kollega till dinsko på lunchen. Det var dumt gjort. För de rutiga skorna passade ju bra men även de här:

och de här:


Gah! Typiskt mig.
(och det där var alla jag hann prova, det fanns ju 1000 fler par att prova)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skitsnygga

2:00 em  
Anonymous Anonym said...

Skor är djävulens påfund. Men ack så underbart! :D Trevlig dag!

8:58 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Mör: visst är de?! Funderar starkt på de längst ner, men är de verkligen användbara mer än till fina fester?

Jen: jag vet! det finns ju hur mycket skor som helst. något annat som är djävulens påfund är snö och is som gör att jag inte kan använda alla fina skor som jag har.
Trevlig dag till dig med :)

9:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home