Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, februari 01, 2007

Postar kläderna i dag innan jag bestämmer mig för om jag ska gå hem eller ej. Jag har verkligen jätteont i magen trots en sväng till Apoteket. Ajaj...




Vitt linne, Hm

Svart- vitrandig tröja, HM
Kavaj, a-formad med trekvartsärm och rund krage, reafynd från HM
Byxor, svarta med dragkedja på bakfickorna, HM
Strumpor från Åhléns


3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snygga kläder!

Hoppas det är bättre med magen...

12:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Stackars magen :-(
Du var jättefin iallfall. Gillar kavajen supermycket. Undrar just om inte Agneta har en sån med.

2:03 em  
Blogger Anna-Karin said...

Maria och Charlotta: Tack!

9:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home