Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, januari 30, 2007

pusta ut eller?

Nu är tidningen klar för den här gången. Förr brukade jag alltid få en så skön känsla på tisdagseftermiddagarna. Känslan av att nu var allt över och jag kunde pusta ut för en stund. I dag får jag inte alls den känslan längre. Nu känner jag bara att nästa tidning är ett enda blank blad och jag måste fylla sidorna. Jag får panik redan innan den förra tidningen är tryckt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ibland är deadline av godo ibland inte.

Vill du bolla ideer så har jag dock tusentals ;-)

4:21 em  
Blogger Anna-Karin said...

Så sant så sant.

Jag tar gärna emot idéer av alla de slag.

11:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home